Post by linktomordomu on Feb 10, 2022 12:54:29 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Duet ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Duet IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Duet 2022 version ▞▞▞
Det var så gøy!! Det lærte meg å ha mye tålmodighet fordi jeg ikke klarte å bestå visse nivåer 🤣. Lydeffektene og spillkvaliteten er generelt sett veldig bra! Dette spillet er uten tvil det beste jeg noen gang har møtt
I svala på Hammervoll-stua..Olsok på Romsdalsmuseet i 1987 ...
Så. Mye. Moro Enkelt i begynnelsen, men så begynner spillet å gi deg nye utfordringer. Jeg slo alle nivåene i historiemodus, men i omtrent tre kapitler betalte jeg for appen fordi jeg ble lei av å vente på annonsene. Jeg har ikke noe imot å betale noen få dollar for å støtte utviklerne når et spill er så bra med et så originalt spill.
Legg til flere stadier gratis
Sporadiske imput-forsinkelser på et offline spill bør ikke skje
flott spill, men for mange tillegg
Halloween Madness Cooking Game آرکید zfi
For mange annonser. Noen laster ikke engang, og da fryser appen. Du må starte spillet på nytt og alle de beståtte nivåene er borte! Frustrerende!
Flott spill, men å måtte gå gjennom en 30-talls videoannonse mellom hver runde ødelegger det totalt.
Dette spillet er dumer enn i Thaut 一,.?!!'$£€%+(…)
Duet 街機 evw
You can also duet with top artists and sing together with a group of friends, ... Since it includes not only your own songs, your duets (with friends,
OK OK OK fint konsept..men gjør den betalte versjonen gratis..og vil gi deg 5 *
Det er morsomt, men du kommer til det punktet hvor du er så frustrert at du vil slå enheten din eller ødelegge noe for å lindre sinnet. Selv om spillet er avhengighetsskapende, hvis du ikke er flink med spillsinne, ikke skjønner dette, vil du knuse telefonen din i stykker, jeg hadde allerede kastet enheten min over veggen 5 ganger konstant fra dette dumme spillet
veldig veldig veldig veldig veldig veldig veldig verste spillet 😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😡😨😨😨😡😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨 😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
Ville vært 5 stjerner hvis skaperne brydde seg om å rense highscores for hackere. Skuffende at de ikke gjør det når spillet er så sjelfullt og en stor motivasjon for meg til å betale for premium var å konkurrere på toppscore.
Alt for mange legger til
Det fungerer ikke for Samsung galaxy pocket....Plsss Plsss Plsss fiks det jeg liker virkelig dette spillet.....
Morsom vri på multi-touch-spilling. Ikke for lett, ikke altfor utfordrende heller. Har også den langvarige underholdningen og originaliteten de fleste spillprodusenter ikke inkluderer ofte nok i disse dager. Godt jobbet.
Skuffet ... de har fjernet musikken ... eller får jeg det ikke til ... jeg pleide å elske den eldre versjonen på grunn av musikk ... hvis de setter den musikken tilbake ... så er den 5 stjernespill
Vet ikke
Duet 街機 evw
Jeg hater det faktum at jeg må betale for flere nivåer
Bra spill, kult med story, men irriterende med all reklamen. Gratis-versonen er også liten. Anbefaler det alllike vel på det sterkeste, spesielt bra hvis man betaler.
Det er et kjærlighetshatforhold, hvis du leter etter et spill som ikke er lett og som vil stresse deg, er dette spillet. Men når du fullførte det nivået etter 50 forsøk, føler du deg så dyktig. Vil definitivt anbefale hvis du leter etter en utfordring. Jeg elsker det faktum at den har mange nivåer og holder deg på tærne. 10/10 vil anbefale
Jeg synes annonsene er ekstremt irriterende.
Denne appen er ikke bra
Ærlig talt var jeg bare ute etter dans av ild og is
DETTE ER DET VERSTE SPILLET NOENSINNE I VERDEN
Hele spillet er strålende! Fra musikken, de uforutsigbare hindringene, den myke stemmen i begynnelsen av hvert nivå, og meldingene hun sier til fargevalget og den jevne bevegelsen Duet er det perfekte spillet. Hvert nivå er umulig utfordrende, men likevel helt enkelt å fullføre. Jeg har aldri sett et slikt spill som dette, det er alt et mobilspill skal være. Jeg skulle bare ønske flere nivåer hadde fri tilgang.
En fantastisk, utfordrende opplevelse som definitivt er verdt prisen. Hvert nivå tester din kontroll og romlige gjenkjennelse, og nye hindringer legges sakte til for å gjøre ting interessant og ikke overveldende. For å toppe disse er lydsporet så avslappende, og fortellerstemmen gjør meg virkelig rolig. Vil anbefale på det sterkeste!!
Jeg elsker hvor avslappende dette spillet er. Det er et rolig spill for å kjøle deg ned hvis du er sint eller i dårlig humør. Og motivasjonen kvinnestemmen gir deg til å fortelle deg at du skal fortsette og aldri gi opp. Det er fantastisk!!!
Spillet er så perfekt, navnet på nivåene passer til hindringene i spillet, og stemmen i bakgrunnen er så sanne at dette spillet er veldig beroligende med litt sinne.
Duet Display gjør nettbrettet til en sekundær skjerm for PCen ...
Når du først begynner å spille, spilles de 30 sekunders ikke-hoppbare annonsene først etter at du har slått et nivå. Noe som er en god idé, og jeg elsket den strukturen, men etter hvert som du spiller mer av spillet, blir annonsene hyppigere til det bare blir irriterende.
Duet आर्केड गेम tir
Duet Arkada wfy
Duet Arcade jtrf
Bra spill, men ikke så mye å gjøre med mindre du får premium.
Prisvinnende Apogee Duet er lydgrensesnitt, mikrofonforforsterker og MIDI-grensesnitt i ett, noe som gjør det enkelt å gjøre profesjonelle lydopptak på iPad
Rask å lære, men det fortsetter å være utfordrende gjennom hele spillet! Anbefaler virkelig å lytte med hodetelefoner; lydsporet gjør spillet overraskende oppslukende.
Det er et godt vanskelig spill
Enkelt spill. Rask tidsmorder. Kun to berøringskontroll. Fin bakgrunnsmusikk. . Hadde problemer med kontrollene. Mens du spilte et nivå brukte spillet ikke til å svare. Noen ganger irriterende da dette skjer når du bare skal fullføre et nivå. . Ellers er det et bra spill.
Flott konsept, godt utført, faktisk vanskelig noen ganger. Jeg synes imidlertid det er veldig urettferdig at selv etter at jeg kjøpte spillet, kan jeg ikke spille det fullt ut, nok en mikrotransaksjon for Encore-nivåer.Hvis det slapp unna, ville jeg vurdert fem med en gang.
hardt i pc