|
Post by Metal Militia on Nov 10, 2011 14:34:59 GMT 1
Gegroet allen! Met veel trots kondigen Danny, Gene en ik de geboorte aan van een heus combat-trainingsweekend! Dit zal doorgaan van 6 tot 8 April 2012 (Paasweekend) in de Kluis in Sint-Joris-Weert! Wat zal dit nu zoal inhouden? De naam is vrij duidelijk, het gaat hem dus over een heus gevechtstrainingsweekend maar het zal veel meer zijn dat dat alleen! De bedoeling is dat iedereen probeert mee te gaan, ook de vrouwen die niet vechten. Zij die niet vechten kunnen dan mekaar de verschillende ambachten leren, gewonden verzorgen ( ), koken, lachen met de mannen en nog veel meer. Wat gebeurt er nu allemaal dat weekend? Een kleine opsomming: - Vechttraining: zowel gewapend als ongewapend
- Toneel/Improvisatie: zorgen dat het er allemaal wat realistisch uitziet
- Middeleeuwse sportactiviteiten
- Een Middeleeuwse/Humoristische Doe/Denk Quiz!
- Uiteraard een kampvuur
- Teambuildingsactiviteiten
- Basiscursus sjorren
- En nog veel meer uiteraard...
De prijs hiervoor zal een 60 Euro zijn, voor die prijs krijg je dus een dak boven je hoofd en een stoel en bed onder je kont, all-in eten & drinken en naar trouwe kampement-gewoonte een stuk of 68,5 keer de slappe lach! Een geweldige en leerrijke ervaring dus! We hopen dat er hier zoveel mogelijk volk meegaat en dat hiermee de Middeleeuwse zomer van 2012 een superstart kent! Groeten, Danny, Gene & Maarten
|
|
|
Post by matthiasvanolmen on Nov 10, 2011 17:09:03 GMT 1
Strak plan, ik ben wel geïnteresseerd.
|
|
|
Post by unicorn warrior on Nov 10, 2011 17:16:42 GMT 1
Ik doe zeker mee!
|
|
Pagan Wanderer
New Member
The Pagan Flame Burns in my Heart, While I'm Wandering, as a Plague Upon Your Christian Beliefs
|
Post by Pagan Wanderer on Nov 10, 2011 20:49:33 GMT 1
Ik ga mee
|
|
|
Post by 6r1227y on Nov 10, 2011 22:58:21 GMT 1
kgoan da in de groate boekke moeten noteeren, dan kank mee.
wel een graaf plan
|
|
morgdrek
New Member
Beware of the broken one
|
Post by morgdrek on Nov 14, 2011 18:41:36 GMT 1
Noticed in my agenda
|
|